Gott o Blandat

gammal bild jag ritade x)


jag vet att det saknas en vinge, men har inte orkat fixa den x)

Klicka här för att komma till en häst jag verkligen är super kär i!! :)


Ska jag köpa ? ;) Plopp skulle passa super bra i det :) 429 kr från hööks :)

När jag endå kollar på lite saker så en tävlings outfit åt Plopp :)


Älskar verkligen det här Gold Medal schaabraket 229 kr på hööks nu för 114 kr :)

Matchande senskydd 239 kr från hööks :)

Bakstrykkappor 169 kr från hööks :)

Matchande huva också :) 129 kr, nu 64 kr från hööks :)

okej det var allt för idag :)

klockan är 00:45 och jag har bara 19 % kvar på datan.

Tack o Hej leverpastej (är gott, vad tycker ni om lever pastej ?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0