Godmorgon!

Har nyss vaknat och ska väl äta frukost snart.

Igår så red jag uppe i hagen/på åkern (det går ingen häst där) och det gick inte bra alls!

Färst när jag skulle ta in henne från hagen så bara sprang Gini och Murre runt och det var ju halt så jag vart as rädd att dom skulle ramla men fick stopp på dom tillslut, gini är brunstig och kan inte vara i närheten av murre innan hon bockar mot han eller slår med frambenet... Men när jag fick in henne så gjorde jag iårdning henne och red sen upp till hagen/åkern och hon var superduper pigg! Men hon var fin i formen men bara drig och drog frammåt.. tog in henne på en volt i skritt och skulle försöka få henne lugn och ställd innåt men då antingen gasade hon så att hon nästan trava eller så stannade hon. Men fick igenom henne litelite på slutet.

Idag så ska jag rida ut med Elin! :D

Sen vid 4 så är det tävlingsryttarmöte, vi ska väl prata om vilka lag vi ska ha iår och sånt! :D


bus ponny :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0