Gammla bilder!

Gick in på bilddagboken och kollade igenom alla bilder och hittade måånga gammla bilder så nu kommer några av dom alltså del.1 ;)




Sala tävling någon gång ;)

en typ sak i thailand

jag och plopp på KM någongång


Jag, Eve och Linus i Trysil



jag och eve på nån ö ;)

haha clara ;)

emilia äter riskaka..

haha sööt!!

grymma jag!

haha  jag och pippa för några dar sen typ..

Clara och Viper på IP

hahahaa jag och alva!

jag och lillen i baståsen ;)

jag och Gini i volten nån gång :)

Viper sover i båten

haha eve

jag och mikkan i smedjebacken :D

jag eve och malin på nyår för länge sen ;)

hahahahaha!

coolingarna!

emilia dricker..

röda jorden med klassen ;)

elin och eeve :)

eve i storsjön :)

haha sööta"!

kommer del.2 sen!! :)))


Kommentarer
Postat av: Evelina!

så jävla fina bilder på mig.. NOOOOOOT!!!!!!-.-



:*<333

2012-01-20 @ 17:15:59
URL: http://wilmaochevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0