Fotodag och film med Vickan!

Hon kom vid halv 1 och då gick vi ut och fotade lite! Och sen efter kanske 1 timme så var fingrarna hel förfrusna! Så vi gick hem och åt lite nudlar sen vid halv 3 så åkte vi ner till polisen och tog nya pass. Hahahaha när man skulle skriva sitt namn så var det ju inte en vanlig penna så jag skrev as fult! Haha! Och medans dom andra i familjen tog kort så stod jag och vickan och skratta åt nån fjortis som skulle ta nytt pass och hon ändrade sig flera gånger bah nej usch får man ta om kortet och skrev fel och höll på haha! hon hade även med sig en kompis som inte ville vara 168cm hon bah nej vi säger att jag är 162cm... haha knäppisar!
Sen åkte vi hem till mig igen och kollade på Sällskapsresan! ;) Haha den e grymm :P
det kommer mer bilder sen det går inte att ladda upp nå fler.... ¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0