Förlåt att jag inte har bloggat har haft fullt upp!

Hej!, sorry för den dåliga updateringen men jag har haft fullt upp lovar!
Igår så åkte jag till Clara vid 10 och vi gick och tog kort, svinkallt!
Sen vid 3 så kom mamma och hämta oss och vi åkte ut till stallet för hade lektion för malin klockan 7 och det gick SUPER BRA!! Hon var fin i formen hela tiden och lyssnade på allt! BÄSTAA PONNY!!!
Sen så åkte vi hem till Clara efter träningen igen för jag skulle sova där, när vi kom hem till henne så åt vi mat det blev kyckling och ris och det var gottigotti! sen så kollade vi på film, den hette typ Dondee eller nått sånt ;) Men den var både läsktig och  rolig! Hehe vi kollade på både 1 och 2 ;) Och när dom var klara var klockan typ halv 1 så då gick vi upp på vinden och hämtade en madrass som jag skulle sova på sen så gick vi och la oss. Vi sov till halv 10 och sen gick vi ner och åt frukost och så sen så spelade vi playstation! ;) Sen så laddade vi över bliderna på hennes dator som vi tog och sen åt mat och åkte ut till stallet och jag red uppe i hagen/på åkern (det står ingen häst där!) Och hon lyssnade jättebra idag med! Fixade sen klart stallet och sen gick jag ut i hagen och tog kort och sen så kom pappa ut och hämtade mig och nu har jag nyss ätit en varm macka och nu så myser jag ner mig i sängen! ;)
vet att jag typ bara står sensensensen men hittade inte på nått annat namn för det :P
Nu får ni massa bilder från igår och idag!
Jag ;)
Clara! :*
Nu kommer bilder från Dressyr träningen!
Vissa bilder är lite suddiga men man ser iaf!
Jag och Gini på Dressyrträningen för Malin! :D
Nu kommer det bilder som jag tog i hagen idag på Gini och dom andra som står i hagarna! :)
Gini :******
Nu kommer det bilder på dom andra hästarna i hagarna!
Nu har ni fått sett alla bilder jag har tagot under två dagar!!!
Hahaha typ det längsta inlägget jag har gjort!! XP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0