Fel lösenord x)

Är på min stora data så när jag skulle logga in på bloggen så gick det inte, det stod bara att de va fel lösenord o.O Blev irriterad för jag försökte typ 100 gånger men sen nu när jag testade kom jag på att de va fel lösenord x)
Nu kollar jag iaf på biggest looser Sverige och det kommer lite bilder eftersom ni inte sett dom här bilderna :P
Eller kanske några :)
Har nog tjatat bilder på Plopp så¨nu kommer andra bilder :)
Gammal bild på Skorpan :)
Åhh så gammal bild mellan 1:an o 3:an x))
x)
x)
haha full galopp x)
Jag fattar inte vad gamla bilder jag har x))
2004 x) Sotis är den svarta och det var min kanin, Kalle (Stampe) Var min brorsas kanin han hette Kalle fast jag kallade honom för Stampe för ibland fick han värsta stamp anfallet x) Hade dom kanske max 1 månad innan dom blev tagna :( Buren va stängd men inga kaniner inne. Dom blev inte så gamla, fast egentligen vet jag inte om dom lever jag vet inte vart dom tog vägen jag vet ingenting om dom :( Älskade verkligen mina kaniner...Blev super ledsen när jag skulle ge dom vatten och dom va inte där, jag sprang upp till huset och sa att dom va borta :(
Bilden är från Småland, älskar verkligen Småland. Min kompis som jag har känt hela livet typ iaf innan jag var 1 år. Eftersom hon också kommer från Kina. Hennes familj har en sommarstuga i Småland vet inte exakt vart men det är nära ett ställe som heter Lekeryd :) Grannarna har hästar fast några är sålda och så men lite bilder :)
Första året jag va där, 2009.
Tamare min lilla älskling som såldes till Stockholm :(
Bönan<3
Tamara och hennes första föl Mattis :)
Magnolia :)
Lilleman kallas Ceasar han blev min favorit ett tag också men han flyttade när ägarna skiljdes :(
Asse :)
Nu kommer bildern från 2010 när jag va där :)

jag följde med dom till deras kompis där vi bodde en natt tror jag :) Dom hade den här söta hunden Lisa :) Jag tror det var typ en engelsk setter eller nått sånt :)
Sally!!<33
En av dom som bodde i närheten hade bästa Sally fastnade verkligen direkt för den sööta schäfern!! :)<3
Selmas ägare va typ borta nånstans så hon bodde hos oss så länge :) 
En golden retriver :)<33 (stavning)
Gör ett till inlägg med resten av bilderna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0