dålig uppdatering

har tyävrr haft super dålig uppdatering den här helgen men tur att Emma har bloggat extra mycket ;)

Men lite om helgen då :)

Fredag: Var jag med Emm vi satt lite vid datan och så men inte speciellt mycke ;P

Lördag: Förmiddan var inte nått speciellt men på eftermiddan åkte vi till Uttersberg, en bit ifrån Skinnsberg och där trääffade jag mina kompiiiisar :) Det är en träff när vi träffar typ folk som också är adopterade x)

Söndag: Gick upp halv 8 och hämtade Ida, sen åkte vi ut till stallet :) Vi skulle mocka för vi hade sån där mockningssak. Men då var det värdinne kurs så vi fixa sånt och släppte förs Hugo i lilla ridhuset så han fick springa och sen Smulan :)
Sen skulle vi lära oss att visa upp hästarna för hand x) Fast det visste jag redan lite hur man gjorde x)

Sen när vi skulle hem så satt vi i stora i soffan så man såg in i lilla. Sen ser vi att det sitter massa folk i cafeterian så kom jag på att det var tävlings möte x) Och sen kommer Eve och säger att jag ska komma in, fast det ville jag inte x)) Sen kommer Carina och säger att jag ska va med i div. 3 i dressyr, jaha fatta typ ingenting först x)

Men ja så blev det fast vet inte riktigt hur det kommer gå x) Jag är typ den enda som inte har egen häst och typ den enda som inte är med i typ U-sek x) Men jag har Plopp!<33 :D


Min söta!<3

Nöötis!!<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0