Dagen idag:

Gick upp vid halv 9 sen kom mormor och hämtade mig kvart över 9 och åkte ut till stallet, mockade och gjorde maten och så sen så skulle jag rida men ångrade mig när jag skulle gå ut och hämta henne i hagen! Det verkligen vräkte ner slask.... Och nu när snön är borta så går det ju inte att trava efter vägen heller och det blir typ ingen ordentlig ridning om det inte går att trava och så.. så hon fick vila idag.
Sen åkte jag hem och böt om och duchade sen följde jag med mormor hem till henne ;) hade ändå inget att göra så det blev så, jag hjälpte henne att lägga över bilderna från hennes kamera till datorn och sen åt vi kött potatis brocoli och brunsås! det var super mega gott! ;))
Nu ska jag kolla på en inspelad hästhoppning :)
min söta ponny! :***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0