Dagen idag:

Gick upp vid 10, åt frukost och åkte ut till stallet. Fixade iårning Gini och red till åkern, eller red saxen och galopperade mycke och red lite på åkern. Det gick bra hon var pigg men kunde ändå reglera (?) tempot och formen. Så hon var dutti ponny! :* ;D

Och sen hem och ducha och så och sen ner till farmor och farfar och äta. Sen ner till FH och mötte upp Eve där och så kollade vi på innebady, SM för 96-97 tjejjorna tror det var semi eller nått sånt ;) Men dom vann iaf. Sen så skulle pappa komma och hämta oss men han skulle först göra nått med nått och så så jag och Eve passade på att prata lite med Ida och Julia :) Sen så orkade vi inte vänta så vi gick hem till mig och kollade på hästhoppning sen så spelade vi playstation, tarzan och bilar, haha ;) Sen så kollade vi på PA :)
Sen kolla datan och sen så åkte hon hem för typ 20minuter sen.

Och imorn så är det skolan, taggarr.. Men det är iaf kul med syslöjden ;)


Jag och Eve, haha :*

Jag och Julia ;)

Puss på söta ponnyn! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0