Cp data

Hej har tyvärr inte kunnat blogga nånting för att min data har vart helt cp, internet har inte funkat och om man trycker på typ stänga av så laddar den bara -.- men igår fick jag damp så jag drog ur batteriet och nu funkar den igen :P

Eftersom Emma åker till Thailand snart så måste jag verkligen försöka blogga lite extra och det kommer komma lite bilder nu under helgen kanske lite gammla och nyare, så håll utkik :)


haha tyckte jag var väldigt brun på den här bilden x) Hästen heter Wincent och det var min första lilla envisa sköthäst x) En som heter Ann-Charlott tror jag det var x) Hade pratat med min faster och frågade om jag ville ta hand om hennes shettis Wincent (gratis) Och det ville jag ju :P I början hade jag ledare när jag red ut i skogen vet inte hur länge sen det va men det var nog väldigt länge sen x)

Och en gång blev han rädd för nått så jag ramla av, sen hoppa jag upp igen och han blev rädd för nått igen och kastade sej framåt då landa jag bakom han och han sparka mej super snabbt och ja jag fick lite blåmärken x)

Sen efter ett tag blev Emma också skötare på Atlas som stod där, tror det var Atlas först. Sen flyttade han och Truls kom och då red Emma han istället, och sen komemr jag inte ihåg vilken häst men tror det va Atlas som blev super rädd för en vält soptunna x)

Och en gång när vi va på en äng och skulle galoppera så trodde hästarna det var tävling och Wincent ruuusade och Emma fick stopp på Atlas eller Truls vem det nu va x) Medans Wincent fortsatte springa men efter kanske 100 meter fick jag stop på han x)

En gång när vi skulle rida så fick vi bara ta en ponny eftersom hon hade en stor häst (Galiano) som inte kunde stå själv så vi tog Wincent och då skulle jag och Emma trava för vi red samtidigt då tvär svänge han och jag gled av men innan jag låg på backen så tog jag tag i Emma så hon också ramla av x))

Sen flyttad Truls och Mistel kom. Han hade ingen sadel i början så Emma fick rida han barbacka x) Men sen tror jag att han fick Ronjas sadel men då hade jag redan slutat som skötare på Wincent, men kommer inte riktigt ihåg varför x) Nu ser jag Ann-Charlott på onsdagar hennes ena dotter rider då :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0