Bandy!

Hejsan svejan!
Gick upp vid 10 och åkte ner till IP för att kolla på lillebror när han spela bandy, vi kollade en match sen åkte vi ut till stallet och mockade och gjorde mat sen så red jag och mamma ut, hon red Murre. Vi red bort förbi sommarhagen och det gick väl bra men Gini var verkligen pigg! Haha hon ville inte alls skritta utan trippade på stället  men hon lyssnade ändå bra! ;) När vi hade ridit klart och så så åkte vi ner till IP igen och kollade på en match till som han spelade (dom hade poolspel) och sen hem och kolla på skidor på TV, haha tycker faktiskt det är kul att kolla på! ;)
Sen så åt jag glass! xP Sen nu så vet jag inte vad jag ska göra! ;P
Bilder på Linus när han spelar.
Det var några bilder från mig! :)

Kommentarer
Postat av: Evelina!

Jätte fina bilder! :* <3

2012-01-07 @ 17:45:25
URL: http://wilmaochevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0