2012-01-01

Jaha nu är det 2012, kommer bli svårt att skriva datumet det närmsta halvåret x)

Som sagt så har jag nyss kommit hem från Stockholm :)
Och det var grymma raketer där asså, det var nått ställer som sköt upp jätte många häftiga raketer dom var stora som satan och det blev typ som 3D när det kändes som om raketerna skulle träffa oss x)

Vi åt världens lycks mat också, eller iaf mamma o pappa dom åt 5 rätters men jag ville inte ha det bara för att det var nån sjötunga x) Jag trodde typ det var en tunga från rn sån där sjösäl men det var fisk :P
Men iaf jag åt strips och rött kött x) Det var super rött inuti men det var ganska gott :)

Fast jag fick iaf efterätt det var nån konstig sak som typ var som glass och den var ganska god och sen var det typ vit choklad som var super good :)
Fast det blev mycket pengar...typ några tusen på maten fast det var ett 4 stjärnigt hotel som hette typ Elite hotel så det var massor av E:n överallt asså typ Emilia 8)

Idag har det vart lugnt, år frukost och det var också sån där god hotel frukost .) Sen åkte vi hem och hämtade Enzoo som har vart hos min farbor :) Och nu sitter jag vid datan :)

Fick också ett sms igår av Emma där det stod att Michelle hade hittat min mobil, super glad, har saknat den så mycket !!<33333333

Nu ska jag hitta på nått och gör lite inlägg då och då :)


Har tyvärr nästan inga ovisade bilder så jag får väl ta med kameran till stallet och ta bilder så att ni får se olika bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0