tooast

har precis ätit en toas, var lite hungrig så det var perfekt fast det är bara en sak som är mindre bra, jag blev inte mätt x) Haha får väl ta o äta nått annat också då :P
Usch vad tråkit det kommer bli att gå till skolan själv imorn visst är det bara typ 150 meter till skolan men ändå x)
Nu blir det lite bilder på Enzoo och hans syskon, vet inte vilken av alla valpar det är på bilderna men det spelar ingen roll :P
Enzoos mamma :) Han föddes 11 mars 2010 :) Så han fyller snart 2 år :)
haha x)
Enzoos mamma ;)
Enzoos mormor, Enzoo var stort i sin kull och det var 4 valpar, 2 hannar och 2 tikar, den andra hannen var minst x)
haha x)
Den här bilden vet jag att det är tikarna x)
Så fluffiga ;)
:)
Det är inte jag som har tagit dom bilderna utan det är Enzoos uppfödare ;P
Den här bilden har jag tagit iaf x) det är Enzoos lilla broor :) Jag tog den när vi hämtade Enzoo :)
Han var den minsta och den enda som hade uppåtstående öron ;P
Alla börjar på E och den på bilden vet jag heter Ecco dom andra vet jag inte men ni kanske inte visste att Enzoo egentligen heter Elit ? :) Eller ja Hemakas Elit för Hemaka heter själva uppfödarna men nu har ni lärt er nått nytt, alltså alla säger Enzoo men i stamtavlan heter han Elit :)
Hans syskon hamnade 2 i danmark och 1 i skåne eller 2 i skåne och en i danmark.
Vill ni ha bildbomb på hur Enzoo har vuxit och när han har rymt och lite sånt ? ;)
Kommentera då! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0