Snart är det äntligen fredag!

Åhh vad skönt, torsdagen är snart slut och imorn är det fredag! :D
ska bli skönt med lite helg :P Nu sitter jag o gör inte så mycket, ska väl träna på spanska o engelska läxan till imorn, äta godis x), kolla på top model sverige på tv3 play :P Blogga ;)
Vet ni hur mycket jag längtar till att åka utomlands ?! Sist var 2010 då var jag i Kina men jag vill åka till Thailand som jag var i 2009 :P Lite bilder från Thailand, saknar så mycket, vissa personer som kallas för EMMA har ju den turen att få åka dit x))
haha fin x)
mot kvällen var vattnet ända upp till en hög kant på stranden men på dagen var den kanske 100 meter längre ut mot havet :P
Fina barn x) Haha det var när vi skulle snorkla ;)
Haha min syrra rider på Spiderman ;) haha va kort jag va x) Jag är faktiskt 1,52 och kommer bli ca. 162 ;)
Gillar den här bilden ;P
En häst jag red, det var så underbart jag kunde ju rida så jag fick galoppera själv längs stranden i vattnet och vill bara uppleva det igen! Kommer ihåg att jag döpte honom till Blackie x)
Sööt!<3
Poolen i bangkok verkligen lyxit hotell :P
Om ni ville veta så glömdejag min svarta bikine där x)
Milo, den första hästen jag red där, verkligen underbar att rida, och färgen ;)
Det var fullt med hästar på stranden så man fick bara ropa så fick man rida, det kostade 300 thailändska kronor tror jag det var men det var iaf 100 svenska kronor för en halv timem :P
den här hunden var ju bara så sööt, kallade han för vovve x) En gatuhund som bodde vid vårt hotel i Hua Hin, såg han nästan varje dag och han följde efter oss till stranden ibland :P Verkligen super söt, man skulle vilja klappa och ta med alla hundar som är hemlösa :(
den här hunder var däremot inte hemlös, vi var på en strand med nån som gjorde massage och målade mina naglar typ as coola x)
haha dålig mobil bild, men såhär kan det se ut efter ett riktigt åskoväder x)
en kväll vid stranden kan inte vara finare ?<3
haha min mamma i bakgrunden x) Men min fina lilla glass :P

Kommentarer
Postat av: viktoria

ååh vilka coola bilder !!!

vad coolt att ha vart där :)

kram !

2012-02-17 @ 22:37:31
URL: http://www.viktorianen.devote.se
Postat av: Emilia

2012-02-18 @ 16:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0