Ridningen

igår så gick jag ner med Gini till volten och släppte henne, och typ om jag sprang så sprang hon och så :) Och sen så ställde jag upp konor och så sprang jag slalom och då sprang hon också slalom :) Och backa och så :)) SÅÅ Dutti ponnyy! :D Sen så hoppade jag upp barbacka och red i grimma och galopperade lite och sånt och sen så skrittade jag upp till stallet bakochfram ;) Hón bryr sig inte hon bara går ;)) Hon e så duktig! :*

Idag så ska jag va med Emilia efter skolan och sen vid 7 så äre fotbolls träning :D 
Vi ska nog kolla på sol,fest och oroliga föräldrar, haha sjukt pogram! 

Tjaoop!

 
:*


Kommentarer
Postat av: Sanna :)

sv: hahaha jaa xd

2012-02-14 @ 15:39:08
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0