Rid Läger

Älskar ridläger!

Första ridlägret jag var på där man sover över med hästen var hos Louise Haaga med Sanna och Wilma och det var grymt kul!

Vi red ett pass om dan och sen hade vi mentalträning och sånt prat tror jag. Jag Sanna och Wilma sov i Wilmas hästbuss och vi spelade kort och åt godis och hade jätte kul!

Tror lägret var 2009

2 bilder från lägret!


Sälen Wilma ;)

Jag och Wilma :)

Hade ingen bild på sanna därifrån men hade ju bara mobilen att ta kort med så det var typ dom ända korten jag tog..

Sen i somras tror jag det va så åkte jag, sanna, wilma, eve, clara, klara-stina på läger till Helena Ström.
Och det var också grymt kul!!

Första dagen så red vi 1 pass sen den andra dagen så red vi 2 pass. Vi åt väldigt god mat och man lärde känna varandra mer än bäst! Vi hade verkligen super kul!
Eve, Sanna och Wilma underhållde oss på kvällen med dans, haha ;)


Jag och Wilma :)

Hade bara en bild därifrån.. aja så kan de va ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0