Resultat från Tävlingen!

HAr fortfarande inte fått tillbaks min dator så dålig updatering fortsätter från min sida....
Aja var ju och tävlade igår och jag har VÄRLDENS BÄSTA PONNY!

L:C: 21 starter och vi gick ut som nummer 14. Hade bra grundtempo så behövde inte öka så mycke i omhoppningen. Ponnyn var verkligen grym! Hon lyssnade jättebra och verkligen ville över hindrerna! Super kul! I omhoppningen så typ nuddade vi varenda hinderstöd, snävt! Och resultatet! Kommer inte ihåg tiden men vi gick upp i ledningen! Och det räckte hela vägen!!!!!!! :DDDD Vinst vart det! :DDDD Super duper glad! Bättre kunde man ju inte börja tävlingssesongen! :D

L:B: 43 starter! Vi hade nummer 37. Samma som i andra klassen, hon ville verkligen hoppa och verkligen bjöd mot hindrerna och pigg och glad! :D Och typ nummer 3 som startar va verkligen gö snabb i omhoppningen och tänkte ditrekt att den tiden kommer att räcke långt och hästen var stor galopperad också. Och jag och Gini startar och hade bra grundtempo och i omhoppningen vart det snävt och snabbt kan jag lova ;D Typ ett galoppsprång till vissa hinder och verkligen körde på! :D Och tiden! Upp i ledningen!!!! :DDD Och det räckte hela vägen! :DDD VINST! :DDDD 1/43 lixom! :DDDDDDDDD
VÄRLDENS BÄSTA PONNY! ÄLSKAR DIG GINI!!!

2 vinster första tävlingen för sesongen! :DDD

kommer bilder senare när jag har fått min dator. Hade system kameran med mig :)
KM 2011 Vinnare! :***



Kommentarer
Postat av: viktoria

fin bild!!

2012-02-13 @ 18:59:46
URL: http://www.viktorianen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0