Muuh!

Hejsan jag heter Ida xDDD jag är lite weird men de har jag säkert fått av Emilia xDD (eller så är de jag som fått de av ida x)) // Emilia xDD
Mohaha jag finns på ridskolan ofstas eller nån annanstans ;D
Jag har 2 sköthästar Florenzzio R och Harry båda under 4 år :D
På ridskolan så har jag 2 sötisar som jag tycker om båda är ston ;D
Rosita som är russ född 1992 och Skorpan som är appalosa och typ 6 år x))
Rosita blir nog inte kvar så länge pga åldern och Skorpan pga sin surhet då hon bits och kan sparkas vid hantering.
Och idag blev jag och Emilia tydligen med i u-sek xDD
Haha Emilia tvinga mig att skriva nånting xDD och nu har jag gjort de mohahaha xDDDD<3
EMILIA !!!
EMILIA!!!! x))
Det var en gång en Emilia, hon hitta en morot hon börja skratta, hon fick kramp, hon dog x)) hahah bara för att min humor är bra xDDDD
Mohahah vi har kollat på Scooby doo xDDD
// Ida :D:D:D<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0