Kom gärna med förslag

Kom gärna med förslag om vad jag ska blogga om!
Känns som att det bara blir inlägg där jag skriver om vad som finns att köpa i butikerna och så och det är ju inte det en blogg är till för, eller asså inte bara sånna inlägg. Men man kan ju blogga om något annat också känns det som och nu känns det bara som att jag bloggar om det och hur jag rider och vad jag har gjort. Så kom nu med förslag så att det inte ´bara blir sånna inlägg som att nu finns det en jacka från Kingsland i den här butiken och den är snygg. Typ sånna inlägg just nu känns det som.

Så kom med förslag!


:*




Kommentarer
Postat av: VIKTORIA

kanske lite mer dagens outfit bild!

och vad som är snyggt från vanliga klädesaffärer !

2012-02-05 @ 19:00:06
URL: http://www.viktorianen.devote.se
Postat av: Clara

du kan blogg om hur FETT awsome jag är! :D <3

2012-02-06 @ 13:17:40
URL: http://livmedponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0