Kina bilder del 1

Passar väl på att skriva om Kina också :P
Verkligen ett underbart place med underbara Matilda som bodde på samma barnhem :P
haha fint x) Min bror, Matildas lilla syrra, Matilda och Jag :P
asså shit jag, Matilda och min bror spelade kort på en resväska när vi väntade på ett tåg och så kommer typ as många folk och stirra när vi spelade x)
jag återförrenas med majssoppa x)
är man kung eller kung ? x)
haha igga att jag står som värsta gamlingen med en käpp x) Hästen va sur på mej x)
fin bild x)
jag och Matilda i en traamp båt ;)
haha finn ett fel x) Min pappa i mitten x) Vi var på en skola när det var lunch och alla barnen skulle typ hem o äta, då ville dom flesta va med på kort men min pappa x) Fast innnan när min pappa inte ställde sej där vågade ingen vara med x)
mer bilder kommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0