I live in the stable

jag kommer nog bo i stallet x)
Nejdå men som sagt idag skulle jag inte vara i stallet så länge hade trott att jag skulle hem runt 4 x) Men ja så det kan bli jag kom hem halv 9 x)

Men först kolla jag är 2 styckna red och en ramla av lite fint på Lillen x)
Sen grönt kortkursen som sagt det är mycket man ska kunna så det blir lite hemma pluggning x)

Sen fick vi rida, Jag, Clara Ivarsson och Ida granström jag red Casper x) För första gången, ville passa på om han kanske åker snart, red barbacka i skritt och trav. Han är ju inte direkt wihaoo x) Nejdå men jag gillar hästar med egen motor, när Casper gick bra så blev det liksom i slowmotion så ja Plopp är bäst ;)<3

Imorn ska jag typ bada med familjen -.- hoppas nån kul följer med x) Men ja så det bli väl inte så mycket bloggning eftersom det är grönt kort kurs efter det ;) Men kanske kommer nått inlägg från min pappas iphone och hinner nog göra nått tidsinställt nu också ;)


haha jag o lilla Wincent ;)

haha inga framtänder x)

wincent<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0