hööks<3

Idag va jag i västerås med Issa :) Fast missade ridningen :/ Tur att det va teori. Men ska ju vara i stallet hea veckan eftersom det är grönt kort kurs alla dagar utom lördag då jag ska mocka x)
 började iaf med att åka till tandläker och ska få tandställning 16 april :/

Sen åkte vi till hööks och jag kunde inte motstå allting eftersom det blev våran "sista" dag ;)
Haha nejdå men asså jag har ju velat ha det där pullartränset och sen fanns det inte :( Men sen fanns det på en annan hängplats bakom allting och det var den sista svarta i ponny storlek så jag kunde inte lämna den x)

Sen fanns det är blå repgrimma som är super söt, kunde inte motstå den heller, det var ju den sista x)
Sen var det typ 480 kronor och om man handlade för 500 fick man 400 kr rabatt så då köpte jag 2 påsar hästgodis eftersom det skulle bli minst 500 x)

Sen stack vi till nya ikea och va in på city gross o sånt x) Issa skulle köpa hackamore och det var den sista i rätt storlek ;) Sen köpte vi godis x)

Nu fattar ni nog vad jag menar med "sista" dagen x)

Godis till mej och hästarna x)

Repgrimman ;)

Mitt efterlängtade träns!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0