Hoj!

Åhh... äntligen kom jag in på blogg.se .
Först och främst så har min skol data gått sönder och nu sitter jag vid en annan vi har hemma. Och kollade igår och imorse men har inte kommit in på blogg.se..... Aja nu är jag inne iaf och har massa att skriva!
Onsdag: Hoppträning för Sandra. Gick superbra! Först så hoppade vi studs typ på en volt och det gick bra hon var ganska så avslappnad och lyssnade bra :) Sen så trav hoppade vi ett räcke, vart 115cm tillslut, inga problem! :D Hoppade sen en barna på ca 1m :D Och det gick bra! :D
Torsdag: Dressyr träning för Malin. Gick bra, hon kändes mjuk och fin i formen :) Vi jobbade på en fyrkant med massa olikaa grejjer! Men den övningen var superbra för oss för hon slappnade av och vart lugn och lätt att jobba med! :D
Fredag: Vila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0