Hemma och mycket att göra

nu är jag hemma och redo för allting x)
Nejdå men som sagt badade idag i borlänge min kära kusin följde med hon är ett år yngre än mej och hon fick göra sej klar på 10 minuter x)
Men det var inte så intresseant va ? x)

Det gick bra på kursen och tror jag börjar fatta lite nu x) Och jag fick se Plopp pass! :D Och han är 134,5 cm hög fast det var typ 2005 det mättes :P

Men jag ska typ fixa ett konto på tdb (tävlingsdatabasen) och skriva hemläxan, vad man ska göra från dagen innan tävlingen till efter tävlingen :)

Putsa träns, tänkte använda mitt nya imorn :)

Blir nog knappt nåra inlägg imorn eftersom jag ska t stallet runt 9 och sen är det grönt kort kurs från nånting till 9 x)Kanske om jag orkar efter det :P


Ponnyn som liknar Plopp sjukt mycke ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0