Grymmmmt

Måste fortsätta tjata men ni är grymma, statistiken är verkligen super nu! :D

Idag har det vart en låååång dag.
Började med att jag gick upp klockan 6 och åt frukost och lite så :)
Sen åkte jag o mamma o hämtade Ida, eftersom mamma börjar jobba halv 8 så skjutsade hon oss, men först tänkte vi gå x)

När vi kom till stallet va Carina och Malin där, så vi satte på några hästar täcken och sen släppte vi ut dom :) Sen vet jag verklilgen inte vad vi gjorde, tiden gick super fort men vi åt, putsa grimmor och 10000 nosgrimmor, mocka, fixa annat i stallet och det va typ allt tror jag x)

Men som sagt sen sa Malin o Carina att jag o Ida skulle rida Hugo och Skorpan x)

Hugo, som jag red x)

Skorpan, som Ida red :P

Det gick bra, faktiskt :P När andra rider ser det ut som om han inte vill stå still och sticker hela tiden, men det gjorde han inte och han var sneeel :)

Men det gick bra och sen var det värdinne ridning lite senare och då skulle jag ha Plopp :)<3
När jag började värma upp honom så märkte man att han hade gått en letktion innan eftersom han var så mjuk, men vi hade såklart hoppning x)

Nejdå men han var jätte duktig förutom att han vägrade landa i höger galopp när man travade över ett litet hinder och skulle landa i galopp x))

Men det gick bra endå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0