Galen ponny idag x)

haha det går inte att beskriva det på nått annat sätt x)
Red Plopp idag iaf och vi hade Evis men det var kuul för vi hade såhär lekar typ och jag red barbacka såklart x)
Hon stog typ och klappa händerna och verkligen försökte få alla hästar att gasa x)
Allt gick bra och Plopp var super pigg redan från början men bockade bara lite grann x)
Vi flyttade en mugg med vatten, red slalom och hoppa, och lite jordenrunt x)
Sen det sista vi gjorde, då skulle man bara galoppera till väggen och tillbaka x)
Och det gick som det gjorde haha ... Jag ramlade inte av men när jag svängde förbi konen och skulle rida tillbaka så nästa kunde köra så bockade han, samtidigt som han hoppade åt sidan och sparkade bakut...x) HAHA fatta hur kul det måste ha sett ut men jag gled fram typ vid manken och så bockade han lite men sen så fick jag upp huvet på han och kunde fortsätta x)
Och sen sabbade jag när man skulle flytta muggen x) Jag skulle flytta sista gången men då såklart så råkade Ploppen trampa på hinderstödet och hela muggen ramla x)
Min gris!<3
Lite gammal bild ja x)
haha vadå damm ? :o
såå gammal bild, han hade typ precis kommit på den här bilden :P<33
Kommer ihåg vad stolt jag va efter den här flätan x)
!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0