...

Har nyss moffat i mig en halv kebabrulle.

Var ju och lämnade Gini hos Sandra också idag på eftermiddan. Hon fick stå i det stora stallet med stora fina boxar och ser ut över hagar och så och så får hon vara ute i hagen och så på dagen och Sandra kommer att rida henne ca 5ggr i veckan. Dressyr i ridhuset, uteritter, longering och vila. Så det kommer bli bra.
Men saknar henne redan.. Åhh... hur ska jag klara mig? Ähh... det måste gå ;)

Nu så ska jag slappa framför TVn och packa klart till imöörnnn!
Flygtiderna vart ändrat så vi åker 9 här hemmifrån :)
Det kommer att bli GÖÖÖ BRAAA!!! att komma till Thailand, chilla satan bada sola och bara njuta! ;D

Tidsinställda kommer att komma upp ca 3stycken om dagen! Om dom inte kommer upp så kommer jag bli väldigt sur..! Men hoppas de.


:********* Bästa Vänner Forever! :************************


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0