Dagen

Hejsan :)
Dagen idag har vart , bra x)
Nejdå eller jo men asså jag sov hos Ida och somna typ 2 då väckte Ida mej och frågade om jag sov...
Sen somna jag efter en stund iaf men Ida var uppe till typ 4 x)
Sen gick vi upp kvart i 6 eller vi skulle ha gjort det men ingen orkade gå upp så vi gick upp kvart ööver 6 och Evis skulle komma och hämta oss kvart i 7 x) Så vi åt super snabbt och böt om och borsta tänderna ;)
Sen hjälpte vi att sätta på täcken på alla hästar och sådär :P
Sen var det löshoppning som vi hjälpte till med och Hugo o Skorpan löshoppade x)) Inte samtidigt x)
sen skulle vi ha värdinne kurs, vi snackade om hur man...mockar -.-
Och sen red vi ut, vi skulle rida nånting med vatten vägen men en ville inte rida mer eftersom hästen var pigg, tekniskt sett var nog alla pigga ? x)
Så vi red jääte fult på ett led på volten x) Haha men Plopp va super pigg och gasade som satan x) Sen skulle jag galoppera ifatt lite efterom jag låg efter då vänder jag mej och ser Ida och Rosita komma i fullfart mot oss x) Plopp blir typ as rädd när Rosita är typ 1mm från hans roompa x) Men det slutatde bra utan någon avramling :P
Ovisade bilder ;)
:)
haha super gammal suddig bild på mej o Graace ;P
Nämen haha ännu gammlare bild från när Milla gick ridlektioner x)
Haha sååå gammal x)
Pippi!<3
Haha gammaaaal bild på mej och Ylur, Emma och Figge? Eve och nån x) Haha bra minne jag har :P
Nantes<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0