Benskydd

Som jag sagt förr så behöver Gini ett par till tävling/tränings skydd till hoppningen. Men jag har inte hittat några som passar henne och är snygga, eller jag har inte letat så mycke men jag har iaf kollat lite grann ;) Och sen så kollade jag på lite benskydd nyss och hittade rätt så många som är helt okej och vissa är mer än okej! :)

Senskydd Flexisoft ProSafe Memo - Eskadron
Dom tycker jag var helt okej, fast om jag skulle köpa dom så skulle jag vilja ha dom lite mer mörk bruna.
Senskydd Guards Style från Schockemöhle
Också ganska snygga, men jag ska ha ett par bruna om jag ska köpa dom ;)
Fast ändå var dom ganska "normala" så jag vet inte vad jag tycker om dom, det är bara färgen som skiljer dom till andra skydd tror jag.
Crown benskydd från HV POLO
Har alltid tyckt dom var snygga! Haha, för att det är en krona på dom ;) Men dom skulle jag nog kunna tänka mig.
Benskydd från John Whitaker
Vissa säger att JW är bra och vissa säger att dom är dåliga för att dom inte ligger still utan åker upp elr ner.
Men vill inte ha vita (som sagt) vill ju ha bruna för att sadeln och tränset är brunt :)

Vad tycker ni om dom här benskydden?

Alla skydden finns att köpa här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0