Bästa humor

Haha åkte med Ida hem från stallet idag och måste bara säga att vi har bäästa humorn x)) Först typ sa dom korv med bröd på fiinska x)) Kommer inte ihåg vad det var men nånting kul, Ida kommentera vad det hette x)

Sen så vinka Ida till några vägarbetare och dom vinkade tillbaka ;) Och sen vinka hon till en annan men han såg inte då sa hennes mamam att han var upptaget med sitt jobb, då frågade Ida vad han gjorde då sa hennes mamma att han höll på med ett hål haha x) Såklart frågade Ida vad han gjorde med hålet och hennes mamma svara....stoppa ner ett rör...hahaha x))

Okej slut på sånt, vill ni se hur långt jag kommit med min paint bild ?? ;=)

Idag red jag...Inte Plopp ;) Jag red Grace x) Det gick faktiskt bra vi hade markarbete hon var lite vinglig och hon har så lång hals men jag tyckte hon ändå va mjuk, och hon brukar liksom ibland i skritt eller halt så bara vänder hon huvet inåt eller utåt och bryr sej inte i att man tar i tygeln, men det gjorde hon inte så mycke idag :)

Sen i slutet hoppa vi ett litet mini hinder och det hoppade hon super :) Skulle faktiskt kunna tänka mej hoppa hene nån gång ::P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0