Ändrade planer

Jaha nu blev det lite ändrat efter att dom vi skulle häls så skulle bort, smarta vi är som inte ringde tidigare och frågade om dom skulle vara hemma, kunde vart med på månadshoppet då -.-

Men så kan det gå så idag får jag väl blogga lite extra ;)


Den här skulel väl inte vara fel ? Det är typ en ny systemkamera som heter nikon d800 har 36,3 megapixlar :o Ni hittar den här! Den kostar 24 990 på netonnet x)

Jag ska köpa systemkamera snart också men har ingen aning om vilken hjälp mej snälla!!

Ska jag köpa en nikond d5100

information hittar ni här
http://www.netonnet.se/art/foto/systemkamera/nikon/nikon-d5100body/152690.3301/#tabs

Eller ska jag köpa en Canon EOS 550D ? :P
Canon EOS 550D Body
mer om den hittar ni här :P
http://www.netonnet.se/art/foto/systemkamera/canon/canon-eos550dkamerahus/128168.3298/#tabs

Och sen ska det vara objektiv som jag inte har en aning om typ x) Nejdå men vet verklilgen inte vilket objektiv jag skulle köpa isf, förlsag ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0