5 things you don't know

5 saker jag hoppas ni inte visste om mej, inte alla iaf ;)

1. Jag har två mellan namn och ett är kinesiskt. Qiude som uttalas kide x) Det är från mitt namn i kina som va hong qiude ;)

2. Jag va hopprädd men den försvann 2009 med hjälp av en underbar ponny!<3

Pippi!<3
3. Jag ska börja tävla i dressyr men tycker hoppning är roligare och förut var jag absolut inte intresserad av dressyr men kunde vara emd i klubbtävlingar men inte mer.

4. Jag tror jag blivit shoppberoende på hööks efter att jag vart där dom 2 senaste gångerna har jag handlat för ca. 1200 och innan det brukade jag aldrig köpa nått x)

5. Jag har storleken ca. 140 på kläder och i klädaffärer och t ex hööks så står det att den storleken är för barn som är 8-10 år, jag blir 14...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0