2012-02-01

Förlåt för den dåliga updateringen under dom senaste dagarna. Men man hinner knappt blogga i skolan och efter skolan så är det bara att gå hem och äta, byta om och sen ut till stallet. Och efter stallet är det svårt att hinna med att blogga.

Men nu ska jag blogga iaf ;)

Igår så var jag med Emilia efter skolan och vi kollade på film, Tusen gånger starkare och det var bra :) Sen vid 7 så var det fotbolls möte inför Gothia.

Jag och Gini har ju inte en plats i Carina gruppen, eller vi hade de förr men det vart för mycke hoppning då så vi hoppade av våran plats för henne. Och idag så ska vi vara med (asså en gång) för att få hoppa lite. För tycker att det blir för lite hoppning nu när tävlings sesongen inte har börjat än. För Sandra kommer ju bara varannan onsdag. Men idag så ska vi vara med för Carina :) Vi hoppar i sist gruppen (storhäst gruppen). Var med där en gång för ett tag sen och det var kul att hoppa med storhästarna varför vet jag inte men det var kul ändå ;) För ponny gruppen är full.

Nu ska jag snart äta så tjaooop


i somras <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0