väldigt bra dag!

började med att jag igår fick veta att jag får vara halvfoder på Plopp eftersom hon som va det böt till en annan! :D WOHO!!

sen mötte jag Ida o följde med henne till frissan, sen gick vi hem till mig och gick ut med hunden, sen gick vi till henne och åkte till västerås, där vi påväg dit nääästan körde in i en bil och kärringen där i va lite konstig x)

Hon typ ringde polisen för att hon hade varit nära att krocka där flera gånger och bla bla bla men polisen tyckte de va onödigt och efter en liten stund fick vi åka :)

Det enda jag köpte va ett blått pannband på hööks! :)
                                               |
                                               |
                                               v
efter det åkte vi direkt till stallet :)
Jag fick inte Plopp x) Jag fick Action men shit va bra de gick! :D
Hon va jätte duktig och svättig x)
Action är ett sto som är född 1999 (tror jag) en stoooor häst som är mörkbrun (har ingen bild :/)


Sen nu på kvällskvisten ? x) Så har jag målat mitt andra pannband orange med nagellack och hittills ser de riktigt bra ut :)

Ska ta kort så ni får se imorn :)

Imorn ska jag klippa mig :)
//Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0