klockan är snart 12

Och jag har hunnit med lite saker nu på morgonen :)

Tränade på den konstiga maskinen till vampire diaries sen efter det lite styrka med plankan, situps (stavning?) och lite armhävningar :)

Sen duschade jag och åte frukost som bestod av en toast, juice och youghurt (haha stavning? x) med hallon i :)

Sen har jag bara setad vid datan och nu ska jag ut med Enzoo en sväng och efter det ska jag cykla till stallet med Ida :)

Rida hoppträääning och cykla hem ;)

Wöööö, fatta vad mycket jag har tränat nu ;)

Här är en fin bild på Pegasus som vilar :)
Han är en ridskolehäst född 2004 ? eller nått sånt och är en valack :)
Trevlig liten ponnyy ;)
 
//Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0