Jag bor hos Eve!

Haha, ja, har bott hos eve nu i tre dagar ;) Haft riktigt jäkla kul som alltid och kollat på mycke film och stallet hela/halva dagen! :D
 
Sön: Jag och Eve åkte ut till stallet och jag fixade Gini och red upp till ridskolan och vi ställda upp lite hinder på volten och så böt vi hästar! :D Jag red Ready och Eve red Gini! Riktigt annorlunda!! Men det gick väl bra vi hoppade lite små hinder och lite sånt! :)
 
Måndag: Vi åkte ut till mitt stall och släppte ut hästarna och jag red på Gini på volten. Rikitgt duktig var hon, galoppombytena sitter nu! :D Eve red Prickan medans jag red också :) Det är en B-ponny som är Disas (en 4? årig tjej  som är michelles barn :)).
 
Sen så åkte vi upp till eves stall och hon red Ready i ridhuset :) Det började regna riktigt ordentligt när hon red. Sen så åkte vi hem till henne och kollade på fiilm! :) Sen sov vi ;D
 
Tisdag (idag): Vi åkte ut och tog ut hästarna i mitt stall och Jag, Eve, Michelle, Isabelle och Disa red på varsin häst upp till ridhuset. Eve, Murre Michelle, Cinderella, Isabelle Melian, Jag Gini och Disa Prickan! :) Stort gäng!
 
Vi hoppade och det gick superduperdupermegaduper bra!! :D Vi hoppade på slutet en bana på 105 cm - 120cm! Hoppade allt felfritt och Gini var verkligen helt otroligt bra! Känns riktigt bra nu inför ihelgen då vi ska hoppa 1m och 110cm! TAGGA!
 
Jag det var mina dagar ungefär! :D Skojj har ja verkligen haft de med bästa vän!  Här hittar ni Eves blogg!
---> www.wilmaochevelina.blogg.se <---- !
 
Nu ska jag äta sen iväg på fotbollsträning, 2 timmars träning! Först vanligt 1.5 timmars träning sen 30min fys på slutet! :D
 
Långt inlägg! :P Tjaoo!
 
My Star!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0