Igår och Idag!

Hann aldrig blogga om ridpassen igår så skriver om ridpassen igår först!
 
Det verkligen spööö regnade! Men gav mig ut endå ner på volten och red Gini runt där lite barbacka trav och galopp. Hoppade också lite smått typ 5 skutt på typ 70cm så de var inge märkvärdigt.
 
Red sen Murre på volten. (En stor häst i stallet som michelle rider och så). Red han iaf runt lite på volten trav och galopp. Regnade fortfarande väldigt mycket så red inte så länge vart väl ca 30minuter. Han var duktig eller väldigt seg var han men det är för att han har stått på bete.
 
Idag:
 
Red ut med Michelle på Gini. Vi red en ganska lång sväng i skogen galopperade mycket och många tempo växlingar och så. Hon var duktig! :D
 
Red sen Murre på volten red mycke tempo växlingar och gjorde många volter och så och böjde igenom honom. Han var inte lika seg idag som han var igår men fortfarande inte lika pigg som han brukar. Men om någon dag är han nog som vanligt igen!
 
Sen så åkte vi hem och nyss kom Sebbe och hämtade Inez och Viper. Tur att man träffar dom i stallet nästan varje dag annars vet jag inte hur jag skulle klara mig utan dom där två gose grisarna!
 
Minne för livet! <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0