Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

ja hej!

Jag red Plopp på förmiddagen och då red jag barbacka i hackamore (inget liv), haha nejdå men jag orkade inte med så mycket annat och jag trodde han skulle kasta av mig...Han gjorde inte det x)

Det gick väl bra och han lyssnade fint och ja vad skaa jag mer säga ? :)
 
Mina små kusiner (en som är 1 år äldre och en som är 1 år yngre) kommer snart o ska sova här eftersom våra föräldrar ska nånstans, och jag har packat upp mitt wii så vi ska väl spela lite sånt :)
 
Tränade för Sandra idag med Plopp. Det gick jätte bra fast nu har man skiit ont i benen vi hoppade 90:) fast jag höll på o ramla av med det gör inget jag höll mig ju kvar:)
imorn blire stallet igen:)
 
//emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0