Hatar min data!

Eftersom jag skriver typ ett helt inlägg sen segar den upp sig så jag inte kan göra nå mer... Kul!

jaja får skriva om allt om jag kommer ihåg vad jag skrev x)
Okej, funderar på att vara med i första omgången i div. 2 i dressyr eftersom det saknas 1(helst 2) men eftersom det "bara" är lätt b:1 så kanske jag är med och Plopp har känts bra också :)

Menmen på lördag ska jag tävla i clearround klassen och sen va funktionär och på söndagen ska jag va funktionär i första klassen :) Höhö ingen sovmorgon i helgen ;)

Men ja jag ska ha min snygga oranga outfit x) Och sen svart tröja, vita ridbyxor och ett litet gulligt svart spö ;)

sen vet jag inte om jag ska ha pannbandet som tillhör tränset eller min oranga målade pannband :)

jaja lite bilder från onsdag hoppningen :)

(Igga mina snygga miner)



  
Ja vi är oranga ;)

//Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0