good times!

börjar med att ni mååste se den här videon x) haha! http://www.youtube.com/watch?v=uTpc_JDKT5o&feature=related

Sen så är det såhär att min super snälla kompis har pratat med hon som är foder på Plopp om att ta en annan häst och nu kanske hon ska ta den och isf kommer jag bli halv foder på Plopp så jag rider han en gång varje helg :)

Jippi, nu ska jag hitta på nått i min ensamhet eftersom mina föräldrar inte är hemma, och sen hade jag fått en schabrak som jag skickade efter med nån sak så ska hämta det imorgon tror jag och det är antingen rött, blått eller grönt :)

Nästa måndag var det jag skulle till västerås med Ida och då köper jag den röda outfiten så jag kan ha den på hoppningen :)

 

Kolla vad fint alla hästar kan hoppa :)

 

//Emilia

 

 

Kommentarer
Postat av: viktoria

han med den coola manen har jag ridit och galoperat och hoppat och allt sånt han är min häst!!!!
vad var det nu han heter?
CLAIVEN ELLER NÅT SÅNT?
FINA BILDER! :))))))))))))

2012-08-05 @ 21:28:06
URL: http://www.viktorianen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0