Fail x)

Emma skulle svara Vickan men det blev lite fel där också :)

Bilden som är på den vita hästen är inte Cartini utan den nya ridskolehästen Pickolo :)

Och sen vet jag inte om Vickan menade att fjordningen Binette (med den coola manen) hette Caven som hon inte gör x)

haha där blev det komplicerat men jaja ;)

Måste bara skriva kort på måndags lektionen nu :)

Red barbacka eftersom jag vet att jag inte är i topp formen för ridning och ja jag höll på att ramla av efter att Plopp typ bralla.
Han galopperade och sen sökte sig neråt med huvet men tänkte att han bara blev mjuk så jag lät han va, sen så helt plötsligt drog han ner huvet ännu mer och hoppade framåt lite och stannade med huvet mellan frambenen och sen försökte han hoppa framåt och ja jag vet inte vad han gjorde.

Satt på manken men ramlade inte av :)

Pickolo, inte Cartini ;)

//Emilia

Kommentarer
Postat av: en privat person

Emilia - en sak att tänka på kanske när du bloggar, inget illa menat. Men det är när du skriver om alla möjliga hästar, typ piccolo och cartini, det kanske är någon av era läser som inte vet vem de är och tänker, vem fan e cartini?!?!?!?
Sen skriver du ju om alla ridskolans hästar och massa, förklara gärna vems det är och kanske ladda upp bild på båda hästarna då, eller skriva vem som är vem. :)
ni kan ju skriv typ, det är piccolo (ridskolans nya häst) inte cartini (en privat häst som står på gården)

bara ett tips!! :)

2012-08-10 @ 21:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0