en sak ni kanske inte visste om mig

jag gillar att skriva och när jag menar skriva så menar jag inte helt onödiga saker men jag har alltid gillat att skriva berättelser och typ dikter, haha kanske låter helt crazy men jag tycker det är kul att skriva, punkt :)
 
Skratta om ni vill de, men det mesta är från nånting jag tänkt eller tänker på men det är ingen ide att fråga vad det handlar om eller nått för jag är inte ledsen om ni ville veta de x))
 
Allt detta skrev jag inom typ en kanske 20 min vet inte riktigt :)
 

Från inget till vänner
Från vänner till kärlek
Från kärlek till vänner
Från vänner till inget
Jag saknar att vara din vän, inte din…inget

Att vara nära dig gör mig lycklig
Att vara långt ifrån dig gör mig ledsen
Men sanningen är att jag aldrig är tillräckligt nära för att bli lycklig

Jag tänker på dig dag som natt
Jag kan aldrig tröttna på dig
Men innerst inne så vet jag att
Jag kommer aldrig få träffa dig

Ett djur är en vän
Ett djur finns alltid där för dig
Men för mig är du mer än ett djur
För mig är du en familjevän
Min bästa vän
Jag älskar dig

Vi blev vänner väldigt snabbt
Höll ihop i vått och torrt
Lite små tjafs här och där
Men det är helt normalt
Men nu är allt inte som förr
Vi glider sakta ifrån varann
Jag hoppas fortfarande att vi håller ihop
Men troligen aldrig som förr

Du fick mig från botten till toppen
Utan dig skulle jag inte vara där jag är nu
Jag litar på dig till 100 procent
Och jag tror inte utan
Jag vet att jag alltid kommer komma ihåg dig
Du är speciell

Alla vänner man får
Alla vänner som går
Allt är en enda röra
Varför kan inte alla vänner man gillar stanna kvar hos en föralltid
Men dom bästa vännerna är dom som alltid finns där
Och som troligen kommer finnas där livet ut

 

(jag kan rimma men valde att inte göra de)

Haha nu får ni skratta åt mig men när jag va mindre satt jag jämt och skrev berättelser på min mammas data, ska kolla om jag hittar nån :)

 

//Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0