Dagen

Här kommer min bra-iga dag! :D
Skulle gått upp 9, somnade om och kom upp tjugo i 10 x) Ida kommer efter ett litet tag så det blev lite bråttom men det gick bra :)

Sen i stallet så fixa vi lite i stallet och med hästarna och sen skulle vi rida ut, först skritta vi och travade lite i ridhuset och shit va fin Plopp va! :D

Sen red vi ut och sen galopperade vi lite på volten och OMG Plopp har nog aldrig varit så fin förut som han va idag, det va galet vad jag älskade honom idag! ;)

Haha sen vet jag inte vad som hände där emellan men sen fick jag rida Binette när Ida fick rida Evis häst (fast Evis gick ju med såklart x) Han är bara 4 år och typ 177 cm i mankhöjd ;)

Sen på vägen hem såg vi en...VARG, den stod på vägen bakom oss och kollade när vi skrittade hemåt och jag o Evis såg den men inte Ida :) Haha men de va fett äckligt :)

imorn stallet igeeen då ska alla hästar löshoppas! :D

haha vad hände med den här bilden ? x)

HAr inte orkat fortsätta på den ::P

//Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0