blöö

orkar inte blogga men måste blogga lite snabbt nu x)

Red ju en clearround klass i helgen och det blev en felfri runda och en rosett :) Han va pigg men de gick super bra :D
 

Sen idag red jag Maxi x) haha en väääldigt stor häst vet inte hur stor men en aning högre än Plopp x))
och ja han va duktig, första gången jag red han och de gick bra x) Börja typ bara asgarva när vi galopperade och lite så men ja :)

sen börja jag typ gråta för jag hade en stor fet typ vårtbitare eller vad det heter på axeln :/
den är faktiskt ganska stor :/

Sen berätta jag en spökhistoria för nåra kååmpisar o precis när jag skulle säga det själva läskiga så kommer nån random o öppnar dörren så alla vi börjar gap skrika x))

Ska också anmäla mig till div. 2 omgången i arboga den 8/9 :)

Så nu blir de hårdträna :)

Hejddååå :D

//Emiliaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0