Verkligen super ledsen

Jag är verkligen super ledsen att jag inte har bloggat nånting men har helt enkelt inte hunnit, verkliga livet går före datan.
Men idag hade vi morgon jour i stallet så det blev att gå upp klockan 6, haha första gången jag inte vaknade av väckarklockan, min pappa väckte mej x)

Ni vill nog inte ha detaljer på hela dagen men det blev väldigt stressigt på hoppningen x) Justja har jag sagt att det var tävlingsläger så man tränar inför tävling och jag var med på både hoppning o dressyr ;)

Hann typ rida fram as lite vet inte riktigt hur länge men han skritta nårga varv sen va det bara att hoppa typ 4 språng och köra sen x) Men det gick super bra på banan, har brukar vara mycke "springigare" än va han va idag :) Men vi hoppade igenom hela banan felfritt, tiden vet jag inte men kom iaf tvåa där ;)

Sen i dressyren hann jag rida fram i god tid ;)
På framridnigen va han lite jobbig i början men blev riktigt fin mot slutet och sen skulle vi köra ;)
Jag tyckte själv att det inte kändes helt okej men det va ändå rätt bra, vi red Lätt B:1 och det slutade med 66% Tror ändå inte att det blev så hårt dömt som på andra tävlingar eftersom alla inte hade ridit ett program förut men där vann jag iaf ;)



haha plutten<3
//Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0