Pannband

SWAROVSKI PANNBAND PÅ SVART LÄDER
Swarovski pannband för 699:-.
Tycker det är ganska dyrt för ett pannband. Men om man vill ha swarovski så är dom ju dyra.

Pannband för 99:-!
På nära håll så ser man ju att det är plast och fejk lixom men om man kollar typ 2 meter ifrån så tror jag inte det synns. Det är ju inte så ofta man kollar nära på pannbandet utan det brukar man kolla på från håll oftast.

SWAROWSKI PANNBAND SVART LÄDER RÖTT&SILVER
Swarovski pannband för 799:-.
Lika här om man vill ha ett swarovski så är det ganska dyrt. Har inte sån stor koll på pannband så vet inte riktigt vad som är dyrt och inte i "pannbands världen" ;).
PANNBAND SVÄNGT BLING BLING PÅ SVART LÄDER
Pannband för 199:-.
Tycker dom var helt ok. Vet inte riktigt mer vad jag kan skriva om dom.

Alla dom pannbanden jag skrev om nu hittade jag här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0