ont i munnen

idag efter lunchen stack jag till västerås med min pappa för att få tandställning ;)

Direkt efter gjorde det inte nå ont alls men nu gör det super ont :( Tänderna bara dras isär typ x)
Haha nejdå, eller jo det gör ju det men det gör inte super duper ont x)
Fast det är jobbigt för all mat man äter fastar i tandställningen x)

Idag red jag Plopp på ridlektionen och alla red typ barbacka och han va pigg o busig x) Haha vi hade mrkarbete och skulle bara galoppera lugnt över några bommar och efter det så gasa han lite och bockade och verkligen bockade flera gånger och försökte typ få av mig x) men jag höll mig kvar iaf ;)




Ida har tagit bilderna!
//Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0