ont i magen...

I skolan så hade jag superont i magen.. när jag kom hem så la jag mig på soffan men det vart inte bättre sen åt jag och så. Mamma fick åka ut själv till stallet och fixa med henne och tror hon skulle gå med henne eller nått sånt, så trökigt att ha ont i magen för man kan ju inte göra någonting, jag kan knappt sträcka på mig.. Men tog min magemedicin och det vart bättrre. För er som inte vet så har jag typ "problem" med min mage.. får ont jätteofta.. inte kul!

Men nu så håller jag på att plugga lite, har lixom spanska prov på fredag, engelska tills på fredag, mini so läxa tills nångång och matte tills imorn. Och såklart så glömde jag spanska och engelska böckerna i skolan så får väl försöka plugga utan dom som inte är så lätt.. ;)


:****************


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0