Make your choice

Jag älskar verkligen att spela fotboll och rida, super mycket men börjar bli trött på det här nu.
Varje gång, varje helg samma sak. Jag vill till stallet och det händer saker där hela tiden men jag kan inte för att jag har match eller zon träning.

Då måste jag välja vad jag vill göra av det. Och det är inte lätt för ridning är verkligen det jag skulle välja men vill ändå inte missa så himla mycket av fotbollen.

Som i helgen är ett typiskt exempel, ett svårt val som slutade på ett sätt.

Nu i helgen blir det också så. Det är månadshoppet på lördag men samtidigt är det match... Hmm?
På söndag är det en mini cup i västerås och då har jag inget stall men borde jag hoppa över lördag då. Asså jag blir galen, tänker jämt på hur jag ska göra....Och känner mig stressad hemma för att jag tänker på hur blir det då och då?

Nästa helg är det samma sak igen. Det är zon träning på en lördag i västerås. Men då måste jag vara i stallet för att jag ska tävla dagen efter. Asså jag orkar inte mer nu. HJÄLP MIG!

Fotboll?


Gammal?

haha x)
har inte riktigt en nu bild men som jag ser ut nu x)
Eller...
Ridning?

Ior älskar dig fast du var lat<33
haha
Vart träffade du mig första gången?   Kopiera och lägg upp på din bdb för att se vilka som kommer ihåg när dom träffade dig.
(det är en ledare)
Nu



//Emilia

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fråga ditt hjärta, vad vill du helst göra? Rida eller spela Fotboll? :D<33

2012-04-25 @ 19:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0