Igår och Idag

Igår så ringde Nettan (min fotbollstränare) och frågade om jag ville vara med och spela fotbolls match och såklart ville jag ju de, för först så skulle jag inte vara med men sen så var det några som typ inte kunde komma så då så hoppade jag och några andra in. Och motståndet var verkligen urkassa, vi vann med 10-0, haha utklassade!
Sen så kollade vi lite på p98 matchen och sen hem och åt och så.
Så då så hann jag aldrig ut till stallet så mamma åkte ut och mocka och gjorde mat så hon fick vila igår.

Och sen idag så fick vi sluta klockan 1! För våran syslöjd lärare vart sjuk, yeyy chill! ;) Så sitter och slappar i soffan och sen så är det fotbollsträning vid 5. Mamma longerar eller tömmkör henne idag. Nu så ska jag väl äta nått kanske, eller nej men aa jag vet inte vad jag ska göra ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0